Pracovní vyučování u dívek 9. tříd
Chcete si naplánovat den, prázdniny, dovolenou nebo jen tak odškrtávat uběhlý čas? Obraťte se na žákyně 9. A, B a ony vám vytvoří originální plánovač. Nebo vám vytvoří deníky, které nikde nekoupíte.
Literatura v 9. C
Jak by vypadaly profily na instagramu, kdyby jej užívali Karel Čapek, William Shakespeare či Jan Amos Komenský? To měli za úkol žáci 9. C během výuky literatury.
Občanská výchova - seznámení s činností městského úřadu
Žáci 6. C a 6. D byli v listopadu na návštěvě Městského úřadu Poděbrady. Seznámili se s jeho činností. Vyzkoušeli hlasovací systém a pan místostarosta PhDr. Ladislav Langr poskytl vyčerpávající odpovědi na zvídavé otázky ohledně historie města či plánů do budoucna. Foto žáci 6. D.
Hodiny matematiky v 6. B a 6. D - Jednotky obsahu
Pomocí doma vyrobených metrů čtverečních žáci ověřili přesnost svých odhadů a procvičili vzorce při výpočtech. Dále otestovali své znalosti převodů jednotek a dokázali správnost převodu z m2 na dm2.
Pracovní činnosti u dívek v 7. třídě
Žáci 6. B a sametová revoluce o informatice
Výuka fyziky v 6. třídách - tření
V 6. D a 6. B si žáci na jednoduchých pokusech ověřili, zda funguje teorie v praxi. A seznámili se s využitím tření v reálných situacích.
Výchova pro život v 6. třídách - téma UČENÍ
Přírodopis v 9. třídách - laboratorní práce
Výuka genetiky
Žáci devátého ročníku v hodinách přírodopisu prováděli laboratorní práce z oblasti genetiky. Ve skupinách zkoumali četnost zděděných a získaných znaků ve třídě, například schopnost srolovat jazyk nebo barvoslepost, a vytvářeli grafická znázornění výsledků. Dalším úkolem byla izolace DNA z ovoce, kde si žáci prakticky vyzkoušeli postup izolace genetického materiálu. Tato aktivita podpořila jejich spolupráci a schopnost rozdělit si úkoly, což vedlo k efektivnímu dosažení výsledků. Celý projekt jim umožnil lépe pochopit základy genetiky a propojit teorii s praxí.