Horní menu

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuální školní rok > Aktuality > Ukázka výuky na druhém stupni

Ukázka výuky na druhém stupni



Datum konání:
5.11.2023
Datum ukončení:
16.4.2024

 

Fyzika v 6. třídách: difuze

Fyzika v 8. třídách: Vodí, nevodí nebo polovodí?
To si mohli vyzkoušet osmáci v hodinách fyziky. Připojte do elektrického obvodu rozdílné věci ze svých školních tašek a vyzkoušejte, zda vedou nebo nevedou elektricky proud. Jak je to s grafitovou tuhou, kovovým kružítkem, klíčem, zámkem, jablkem ze svačiny, citronem, bramborou, mincemi a dalšími věcmi? Důkazem byla rozsvícená dioda.

Matematika v 6. třídách: měření délky digitálními nástroji

Děvčata 9. tříd v dílně

Programování robotů v 6. A

příprava

soutěž robotů

 

 

Chemie v 8. třídách

VODA - téma předmětu chemie, které osmáky obléklo do laboratorních plášťů a brýlí, aby experimentálně porovnali tvrdost vody pitné, destilované a Vincentky.

Hodina fyziky v 6. třídách - těžiště

Vánoční fyzika

Pracovní činnosti v 9. třídách

Německý jazyk

Žáci německého jazyka 7. – 9. ročníku měli poslední dny dost napilno. Měli za úkol napsat svá přání Ježíškovi do Německa. Někteří se tohoto úkolu zhostili opravdu poctivě. Dopisy budou zaslány na jednu z poboček německé filiálky Himmelpforten neboli Nebeské brány. Když budou mít štěstí, Ježíšek jim odpoví.

Fyzika

Hodina fyziky v 6. ročníku - tření

Fyzika

Laboratorní práce v 8. ročníku

Matematika

Síť kvádru a krychle v šestém ročníku II

Přírodopis

Krystalové mřížky

Kdo by nikdy nedělal zvířátka ze špejlí a kaštanů. My jsme v hodinách přírodopisu a v rámci témat z mineralogie naši zkušenost povýšili a sestavili modely ideální krystalové mřížky halitu (chloridu sodného). Ta vyjadřuje vnitřní stavbu krystalů nerostů. Pro stavbu modelů jsme využili na podzim všude přítomných kaštanů a již zmiňovaných špejlí. Skupinové práce žáků 9. A a 9. C jsou k nahlédnutí v prezentaci.

Matematika

Síť kvádru a krychle v šestém ročníku I

Chemie

Laboratorní práce řáků 8. a 9. ročníků

Informatika

Programování v 9. ročníku - programování s Micro:bitem